Jâ fatter int nô

Hôffôr va jâ tvungen te å bôrj mâ dâtta hâra. Dâ kan ju bero på att jâ faktiskt sakner hem mitt, dâr jâ vâxt app en gang i tia. Å dâ â int ofta en strir se brett sôm jâ gôr hâr int.

Jâ e sôm jâ e, å ble int sôm jâ skull =)

Jâ måst ju få berâtt att jâ va på utflykt te Munkfôrs hârrumdagen. Å dâr har ve en Exäring sôm skôt ôm en mack ve centrum. Sô jâ pass på te å åk dit å pomp app dâcka på kârra mi. Men ¨Hôvdingen Jôgga ha redan stôck hem da sô jâ kun sno lufta å sânna åk dârifrå. Da va Jâ tuff tyckt jâ eller hur

Kommentarer
Postat av: Fotografinnan

Hej! Det värmer i mitt hjärta att få se dig här. Jag förstår nu också vad mycket du längtar tillbaka till Värmland, och trots att jag inte har en aning om vem du är så tycker jag så mycket, mycket om dig!

2007-06-05 @ 11:54:16
URL: http://www.helenah.se
Postat av: jögga

va syn att jä int va på macken när du va förbi. Men du kommer väl förbi nöger fler gånger.

2007-06-05 @ 21:58:08
Postat av: Ekesjätten

Te Fotografinnan & Jôgga: Vâlkommen te bloggen min. Hôppes ni tetter in fler ganger. Du jobber sô kônsti tier Jôgga sô då e int lâtt te å va vaken i otta, men jâ lôver te å stâll klocka sô jag hinn dit inna du går en dag. Helena ta vôl hann ôm gôbben nu sô han int irrer bort sâ på stjärnhallen.

2007-06-06 @ 07:19:50
URL: http://ekesjatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0